Ξενοδοχεία στην Τουρκία υφαρπάζουν πελάτες ταξιδιωτικών γραφείων

349

Εκπτώσεις έως 40% προσελκύουν απευθείας κρατήσεις

Απογοήτευση και προβλήματα προκαλούν στις πωλήσεις των γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων οι ενίοτε υψηλές εκπτώσεις που προσφέρουν ορισμένες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Τουρκία, οι οποίες φτάνουν ακόμη και στο 40% για τους υφιστάμενους πελάτες του FTI, με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να κάνουν λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό.

“Οι απευθείας πωλήσεις είναι μέρος της δουλειάς σήμερα. Αλλά όταν οι πελάτες των ταξιδιωτικών γραφείων κατακλύζονται από προσφορές που δεν είναι διαθέσιμες μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων, είναι απολύτως άδικο. Αυτά τα ξενοδοχεία θα πρέπει να μουν στη μαύρη λίστα”, λέει ο ιδιοκτήτης ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου που ειδικεύεται στις διακοπές στην Τουρκία.

Από την πλευρά του ο ιδιοκτήτης του Hotelreport Travel, στο Aschaffenburg, Davut Bölükbas, είναι επίσης εξοργισμένος. Μπόρεσε να πραγματοποιήσει 150 νέες κρατήσεις με την αποτελεσματική σύγκριση των τιμών 300 ερωτημάτων από προηγούμενους πελάτες του FTI. Ωστόσο, αυτό σημαίνει επίσης ότι σχεδόν σε κάθε δεύτερη περίπτωση δεν μπόρεσε να προσφέρει την αρχική τιμή του FTI μέσω άλλων τουριστικών πρακτόρων. Αυτό επιδεινώθηκε από τη συμπεριφορά της Delphin Hotels. Σχεδόν ένας στους δύο πελάτες της Delphin τον ενημέρωσε κατά τη διάρκεια της ακύρωσης του FTI και μιας πιθανής νέας κράτησης ότι είχε πλέον κάνει κράτηση απευθείας με την Delphin, καθώς πρόσφερε με μειωμένες τιμές μεταξύ 30 και 40%.

Κριτική στην Delphin Hotels

Η Delphin Hotels βρίσκεται επίσης στην κορυφή της λίστας των επικρίσεων που διατυπώνονται σήμερα μεταξύ  ταξιδιωτικών γραφείων και τουριστικών πρακτόρων. Όταν ρωτήθηκε, η αλυσίδα δήλωσε στους τουριστικούς πράκτορες και στα αγανακτισμένα ταξιδιωτικά γραφεία ότι δεν επικοινωνεί ενεργά με τους πελάτες, κάτι που είναι προφανώς αλήθεια.

Ωστόσο, η Delphin Hotels ακολούθησε διαφορετική προσέγγιση. Κάλεσε τους επηρεαζόμενους πελάτες του FTI μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να έρθουν σε επαφή με τα αντίστοιχα ξενοδοχεία. Δημιούργησε, επίσης, μια ειδική τηλεφωνική γραμμή για τους πελάτες του FTI. Ωστόσο, στο πλαίσιο της εν λόγω τηλεφωνικής γραμμής οι καλούντες δεν ρωτήθηκαν εάν είχαν κάνει προηγουμένως κράτηση μέσω τουριστικού πρακτορείου.

Επωνυμίες όπως η Maxx Royal/Voyage και τα ξενοδοχεία των ομίλων Stone και Limak έχουν επίσης αποφασίσει να ακολουθήσουν μια παρόμοια προσέγγιση, την οποία δημοσιοποίησε για πρώτη φορά ο επικεφαλής της Schmetterling, Ömer Karaca.

Ο ίδιος προειδοποίησε τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: “Τα ξενοδοχεία που προσπαθούν να αποκομίσουν βραχυπρόθεσμα πλεονεκτήματα θα πρέπει να εξετάσουν τις μακροπρόθεσμες συνέπειες. Εάν τα ταξιδιωτικά γραφεία δεν πωλούν πλέον δυναμικά αυτά τα ξενοδοχεία λόγω των άμεσων πωλήσεών τους, τα ξενοδοχεία θα ζημιωθούν μακροπρόθεσμα”.

Ο Asaf Cetin, ιδιοκτήτης του ταξιδιωτικού κέντρου Alltours στο Pforzheim, μπορεί να καταλάβει την απογοήτευση πολλών ταξιδιωτικών γραφείων. Το ταξιδιωτικό του γραφείο έχει απομακρυνθεί από τον FTI εδώ και χρόνια λόγω της μετάβασης στην Alltours. “Αλλά αυτό που βιώνουν σήμερα ορισμένοι συνάδελφοι είναι πολύ απογοητευτικό”, λέει ο έμπειρος πωλητής ταξιδιών.

Ο ίδιος, όπως και άλλοι επικεφαλής ταξιδιωτικών γραφείων γνωρίζουν ότι η πτώχευση του FTI αντιπροσωπεύει μια ειδική κατάσταση. Αλλά ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο, όπως λέει, θα πρέπει να επικρατήσει η δικαιοσύνη.

“Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν επικρίνουμε την απευθείας πώληση των ξενοδοχείων αυτή καθ’ αυτή. Οφείλουμε να την αποδεχτούμε εάν λειτουργεί με δίκαια μέσα. Ωστόσο, δεν είναι αποδεκτό τα ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν εκπτώσεις για να υφαρπάξουν τους πελάτες που τους εξασφαλίζουν τα ταξιδιωτικά γραφεία μαζί με τους τουριστικούς πράκτορες”, υπογραμμίζει ο Ömer Karaca.

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!