Marketing Greece: Στον αέρα η Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com

Βίκυ Καραντζαβέλου

4

Το Discovergreece.com παρουσίασε την Pythia, έναν ψηφιακό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης, που παρέχει εξατομικευμένες ταξιδιωτικές πληροφορίες και υποστήριξη σε χρήστες μέσω Instagram, Messenger και WhatsApp, αναβαθμίζοντας την εμπειρία ταξιδιωτικού σχεδιασμού.

Στον αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες η Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com, της ταξιδιωτικής πλατφόρμας της Marketing Greece. Ακολουθώντας τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις, το Discovergreece.com συστήνει στο κοινό του τον ταξιδιωτικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την εταιρία σε συνεργασία με το Matador Network, δημιουργό του Guidegeek AI.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία Generative AI και με όχημα το συνεχώς ανανεωμένο περιεχόμενο του Discovergreece.com, η Pythia αναλαμβάνει να υποστηρίξει το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό με εξατομικευμένες πληροφορίες, δίνοντας του έμπνευση για το ταξίδι του στους ελληνικούς προορισμούς και διευκολύνοντάς το στον σχεδιασμό του, μέσα από:

  • Ένα ευρύ φάσμα ιδεών και tips για να ανακαλύψει ο ταξιδιώτης την αυθεντική Ελλάδα, αντλώντας πρωτίστως πληροφορίες από το περιεχόμενο του Discovergreece.com. Αξιοθέατα, μνημεία, τοπόσημα, γνωστοί ή λιγότερο γνωστοί προορισμοί καθώς και πρακτικές οδηγίες για την επίσκεψή τους
  • Affiliate links για κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω της συνεργασίας της Marketing Greece με WebHotelier, για κρατήσεις πτήσεων μέσω Skyscanner αλλά και κρατήσεις δραστηριοτήτων από το Activities & Tours section του Discovergreece.com
  • Δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως το Instagram, Messenger και WhatsApp, με την Pythia να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μαζί της χωρίς να απαιτείται η χρήση επιπρόσθετου app ή η επίσκεψη σε ένα συγκεκριμένο site
  • Δυνατότητα για human takeover (ανθρώπινη παρέμβαση) σε περίπτωση που ο χρήστης το ζητήσει

«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να αποτελούμε έναν χρήσιμο συνταξιδιώτη. Αυτός είναι και ο λόγος που επενδύουμε διαρκώς στο discovergreece.com, αναβαθμίζουμε το site μας, ανανεώνουμε το περιεχόμενο μας, μιλάμε τη γλώσσα των χρηστών μας και θέτουμε νέα standards. Το να είσαι σε επαφή με τις ανάγκες του κοινού σου είναι στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα για τη Marketing Greece. Τώρα με την Pythia βρισκόμαστε και σε πραγματικό χρόνο σε επαφή μαζί του, δημιουργώντας έναν ακόμα δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή την νέα δυναμική που αναπτύσσεται στο Discovergreece.com. Τέλος, μέσα από το backend διαχειριστικό εργαλείο για reporting της Pythia, έχουμε την ευκαιρία να χαρτογραφήσουμε τις πραγματικές ανάγκες του κοινού μας, προσφέροντας μας τη δυνατότητα να βελτιώνουμε το έργο μας σε διαρκή βάση», δήλωσε ο κύριος Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!