Πώς θα προσελκύσουν τουρίστες LGBTQ+ οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

Σύνταξη: tourismtoday.gr

8

Οι LGBTQ+ ταξιδιώτες αναζητούν την περιπέτεια στις αποδράσεις τους χωρίς αποκλεισμούς για τις οποίες πληρώνουν αδρά.
Όπως αποκαλύπτει έρευνα της Arival, ξοδεύουν περισσότερα στα ταξίδια τους για εμπειρίες, σε σχέση με άλλες ομάδες τουριστών με 23% υψηλότερη δαπάνη ανά δραστηριότητα.

Αν και οι τουρίστες της κοινότητας δεν είναι πολυάριθμοι, είναι αφοσιωμνοι, ξοδεύουν περισσότερα και κάνουν περισσότερα.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Γκέι Λεσβίων Ταξιδιωτών (IGLTA) συνεισφέρουν πάνω από 200 δις δολάρια παγκοσμίως στον ταξιδιωτικό κλάδο κάθε χρόνο.
Μόνο στις ΗΠΑ, αντιστοιχούν σε περισσότερα από 65 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Ποιο είναι το προφίλ του LGBTQ+ ταξιδιώτη

  • Ηλικιακά είναι νεότεροι, με 82% μεταξύ 18-54 ετών σε σύγκριση με 60% με άλλους ταξιδιώτες. Αυτό το νεότερο δημογραφικό τμήμα είναι πιο πιθανό να αναζητήσει και να ξοδέψει σε διαφορετικές εμπειρίες στις διακοπές του.
  • Επισκέπτονται περισσότερα αξιοθέατα, συμμετέχουν σε περισσότερες υπαίθριες δραστηριότητες και εκδρομές από άλλους ταξιδιώτες.
  • Βλέπουν δύο ακόμη αξιοθέατα ανά ταξίδι, ξοδεύουν 60 δολάρια περισσότερα ανά αξιοθέατο και συμμετέχουν σε δύο επιπλέον δραστηριότητες ανά ταξίδι με 23% υψηλότερη δαπάνη ανά δραστηριότητα.
  • Πάνω από το 66% προτιμά προορισμούς και επωνυμίες που αποδέχονται LGBTQ+ άτομα και έγχρωμους, σε σύγκριση με το 39% των άλλων ταξιδιωτών.
  • Τείνουν επίσης να αποφεύγουν μέρη που δεν ευθυγραμμίζονται με τις κοινωνικές και προσωπικές τους αξίες.
  • Οι τουρίστες LGBTQ+ είναι γνωστοί για την συνήθεια σε κρατήσεις last minute, με σχεδόν τους μισούς να να κλείνουν τα ταξίδια τους μόνο μία εβδομάδα νωρίτερα. Αυτός ο αυθορμητισμός πιθανότατα οφείλεται στη νεότερη ηλικία και στην οικονομική ευελιξία τους.
  • Είναι πιο ενεργοί στο να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στο διαδίκτυο, δημοσιεύοντας κριτικές και περιεχόμενο σε πλατφόρμες όπως το Google, το Facebook, το TikTok, το YouTube και το Instagram.
  • Αυτή η συμπεριφορά κοινής χρήσης ενισχύει τον αντίκτυπο τους σε ταξιδιωτικές επωνυμίες και προορισμούς, καθιστώντας τις θετικές κριτικές και την παρουσία στα social media κρίσιμες για τους παρόχους.

Πώς θα προσελκύσουν τουρίστες LGBTQ+ οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

  • Θέματα μάρκετινγκ χωρίς αποκλεισμούς: Εξασφαλίστε ποικίλες και χωρίς αποκλεισμούς αναπαραστάσεις των ανθρώπων στο υλικό μάρκετινγκ. Προβάλετε όλους τους τύπους οικογενειών για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας.
  • Επίδειξη αυθεντικών προσπαθειών ενσωμάτωσης: Η γνήσια ένταξη υπερβαίνει το μάρκετινγκ. Κατανοήστε και αντιμετωπίστε τις μοναδικές ανάγκες και τις ανησυχίες για την ασφάλεια τους για να καλλιεργήσετε ένα φιλόξενο περιβάλλον.
  • Καλωσορίστε τις οικογένειες LGBTQ+: Αναγνωρίστε τον αυξανόμενο αριθμό οικογενειών LGBTQ+ και προσαρμόστε εμπειρίες που είναι υποστηρικτικές και φιλόξενες σε διαφορετικές οικογενειακές δομές.
  • Αξιοποιήστε υψηλότερες δαπάνες: Οι ταξιδιώτες LGBTQ+ έχουν υψηλότερη δυναμική δαπανών. Δημιουργήστε εμπειρίες προσαρμοσμένες σε αυτήν την πλούσια αγορά, αλλά αποφύγετε τις ανειλικρινείς τακτικές.
  • Συνεργασίες με άλλους παρόχους: Συνεργαστείτε με άλλες επιχειρήσεις χωρίς αποκλεισμούς για να προσφέρετε ομαδικές εμπειρίες, βελτιώνοντας τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία και προωθώντας την ασφάλεια και την άνεση.
  • Στοχεύστε στους λάτρεις των πάρκων: Με έντονο ενδιαφέρον για τα πάρκα αναψυχής, οι επιχειρήσεις του τομέα αυτού θα πρέπει να απευθύνονται ενεργά στην αγορά της LGBTQ+ κοινότητας.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!