Οι υπαίθριες δραστηριότητες περιπέτειας παραμένουν μια δημοφιλής επιλογή για τους ταξιδιώτες, με το 59% να συμμετέχει σε αυτές κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους το 2023.
Αυτό αναφέρουν τα τελευταία δεδομένα από την έκθεση, με τίτλο «The 2024 U.S. Outdoor Adventure & Activities Traveller» της εταιρείας Arival, στην οποία συμμετείχαν 1.000 Αμερικανοί.
Το 80% αυτών που συμμετείχαν σε υπαίθριες δραστηριότητες ήταν κάτω των 55 ετών.
Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης την αυξανόμενη συχνότητα συμμετοχής σε δραστηριότητες, με τους ταξιδιώτες να συμμετέχουν κατά μέσο όρο σε τέσσερις δραστηριότητες ανά ταξίδι το 2023, από 3,5 το 2019.
Δημοφιλείς δραστηριότητες
Οι δραστηριότητες που βασίζονται στο νερό, όπως το καγιάκ και η κωπηλασία κυριαρχούν για το 49% των ταξιδιωτών το 2023, από 20% το 2019.
Οι χερσαίες δραστηριότητες όπως η πεζοπορία και η ποδηλασία ακολουθούν πολύ πίσω, με συμμετοχή 48% το 2023, έναντι 34% το 2019.
Βασικά ευρήματα από την έκθεση περιλαμβάνουν:
- Δημοτικότητα των θαλάσσιων σπορ: Οι δραστηριότητες με βάση το νερό ήταν οι πιο δημοφιλείς μεταξύ των ερωτηθέντων, με το 49% να συμμετάσχει το 2023, από 20% το 2019.
- Ισχυρή ζήτηση για χερσαίες δραστηριότητες: Το 48% των ερωτηθέντων συμμετείχε σε χερσαίες δραστηριότητες το 2023, σε σύγκριση με 34% το 2019.
- Νεότεροι και πιο εύποροι δημογραφικά: το 80% των ταξιδιωτών δραστηριότητας είναι κάτω των 55 ετών και το 30% έχει εισοδήματα άνω των 150.000 δολαρίων.
- Υψηλές δαπάνες: Οι ταξιδιώτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 300 δολάρια ανά δραστηριότητα το 2023, υπερδιπλάσιο από το ποσό που δαπανήθηκαν το 2019 (144 δολάρια) – αν και αυτό είναι μικρότερο από την αύξηση των 404 δολάρια το 2021.
- Αλλαγή μοτίβων κρατήσεων: Το 58% των ταξιδιωτών δραστηριότητας έκανε κράτηση για τις δραστηριότητές του εντός μιας εβδομάδας από την εμπειρία το 2023, ωστόσο, η έρευνα ξεκινά πολύ νωρίτερα – περίπου ένα μήνα πριν από την εμπειρία.
- Απαραίτητα για το ταξίδι: Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες που συμμετείχαν σε δραστηριότητες τους αξιολόγησαν ως βασικούς για το ταξίδι τους.
- Πολλαπλές δραστηριότητες ανά ταξίδι: Οι ταξιδιώτες συμμετέχουν κατά μέσο όρο σε τέσσερις δραστηριότητες ανά ταξίδι.
- Έρευνα και προγραμματισμός: Η αναζήτηση, το YouTube, οι ιστότοποι φίλων και οικογένειας και ταξιδιωτικών είναι οι κορυφαίες πηγές πληροφοριών, ακολουθούμενες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.