Επιτακτική ανάγκη να αλλάξουν προσανατολισμό τα ταξιδιωτικά γραφεία

Το μέλλον τους δεν είναι στις οργανωμένες διακοπές

14

Σε μεγαλύτερη έμφαση στα εξατομικευμένα ταξίδια και περιορισμό του ποσοστού των κρατήσεων για οργανωμένες διακοπές θα πρέπει να προβούν τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες προκειμένου να επιβιώσουν στις νέες συνθήκες της αγοράς.

Με την άποψη αυτή συντάσσονται εκπρόσωποι κορυφαίων ταξιδιωτικών γραφείων στο Ην. Βασίλειο, ανάμεσά τους και η διευθύνουσα σύμβουλος του Oasis Travel, Sandra Corkin.

Η κα. Corkin μοιράστηκε την προσέγγιση της επιχείρησης με έδρα τη Βόρεια Ιρλανδία κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σχετικά με τον σύγχρονο ρόλο του ταξιδιωτικού πράκτορα στο συνέδριο για το “Μέλλον των Ταξιδιών”, που διοργάνωσε η βρετανική, ενημερωτική ιστοσελίδα, Travel Weekly.

“Θα συνεχίσουμε να πουλάμε οργανωμένες διακοπές, αλλά διαπιστώνω ότι επενδύω όλο και λιγότερο σε αυτό ως το μέλλον της επιχείρησής μας. Πρόκειται περισσότερο για αυτά που μπορούμε να δημιουργήσουμε και για το πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε τους πελάτες μας”.

Σύμφωνα με την ίδια, η επιχείρηση απομακρύνεται από τα παραδοσιακά, οργανωμένα ταξίδια την τελευταία δεκαετία περίπου, εν μέρει λόγω της ανάγκης να μειωθούν τα έσοδα από προμήθειες, προκειμένου να προσαρμοστούν στην άμεση τιμολόγηση από τους διοργανωτές που δεν προσφέρουν ισοτιμία τιμών.

“Έχουμε τη δική μας άδεια ATOL, και τη χρησιμοποιούμε, διαθέτουμε τις δικές μας συμφωνίες με τις εταιρίες κρουαζιέρας και προσπαθούμε να είμαστε δημιουργικοί σε ό,τι προσφέρουμε στους ανθρώπους πριν και μετά την κρουαζιέρα”, δήλωσε.

Πρόσθεσε ότι δεν θεωρεί τις οργανωμένες διακοπές ως “κλειδί” για το μέλλον της Oasis Travel, επειδή “ο καθένας» μπορεί να κάνει κράτηση για αυτό το είδος ταξιδιού.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του Travel Village Group, Phil Nuttall, δήλωσε επίσης ότι προσπαθεί να διασφαλίσει ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν θα περιορίσουν τον ρόλο τους σε αυτόν του “παραγγελιολήπτη”.

“Πρέπει να τους σταματήσουμε να υποπίπτουμε σε αυτό”, είπε.

Η εκπαίδευση σχετικά με τη συμπεριφορά και το προϊόν θα είναι ζωτικής σημασίας για την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας, πρόσθεσε.

Η Julia Lo Bue-Said, διευθύνουσα σύμβουλος της The Advantage Travel Partnership, η οποία διεξήγαγε πρόσφατα έρευνα, ζητώντας απόψεις σχετικά με τον όρο “ταξιδιωτικός πράκτορας”, δήλωσε ότι οι πράκτορες πρέπει να αναγνωρίζονται για την “πλήρη επαγγελματική υπηρεσία που παρέχουν”.

Ο όρος “ταξιδιωτικός σύμβουλος” αναδείχθηκε ως ο αγαπημένος στην έρευνα.

“Ο όρος “ταξιδιωτικός πράκτορας” έχει μια πολύ παλιομοδίτικη χροιά”, δήλωσε η κα. Bue-Said, η οποία πρόσθεσε ότι ο κόσμος έχει εξελιχθεί από τη δημιουργία του όρου και ότι οι επαγγελματίες στον τομέα των ταξιδιών είναι πολύ πιο καινοτόμοι στις μέρες μας.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!