Η Airbnb στοχεύει σε εμπειρίες «ορόσημα» σε αξιοθέατα όπως το Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ στη Νέα Υόρκη ή ο Πύργος του Άιφελ στο Παρίσι, όπως αποκάλυψε σε ομιλία του ο Brian Chesky συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της.
Ο επικεφαλής πιστεύει ότι υπάρχει τρόπος να εξυπηρετηθούν οι άνθρωποι που θέλουν να δουν εμβληματικά ορόσημα «με μια μικρή ανατροπή» και υπογράμμισε ότι η Airbnb εργάζεται για την ανάπτυξη του προϊόντος.
Τόνισε ότι «θα έχουμε ένα μοναδικό προϊόν. Θα είναι πιο τοπικό και πιο αυθεντικό, σε σχέση με τις δραστηριότητες μαζικού τουρισμού».
«Γιατί η Airbnb να προσφέρει απλώς σπίτια; Γιατί δεν μπορούσαμε να προσφέρουμε σημαντικά και περισσότερα πράγματα; Και αυτό είναι το μέλλον αυτής της εταιρείας», είπε χαρακτηριστικά.
Σχετικά με την «επόμενη μέρα» εκτιμά πως η εταιρεία βραχυπρόθεσμων μισθώσεων, εξελίσσεται σε νέα ύψη.
Ανακοίνωσε επίσης πως θα εισάγει δύο έως τρεις σειρές «νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων» κάθε χρόνο, ξεκινώντας από το επόμενο έτος.
Οι προθέσεις, τόνισε εκτείνονται πέρα από τα ταξίδια και επανέλαβε ότι η καινοτομία είναι το «ψωμί και το βούτυρο».
«Προβλέπω ότι κάθε χρόνο θα λανσάρουμε δύο με τρία πράγματα που θα μπορούσαν τελικά να αποφέρουν ένα δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως, είπε.
Ο επόμενος Μάιος θα είναι η καλοκαιρινή κυκλοφορία του 2025. Κι αυτή θα περιλαμβάνει πολλά πράγματα, ανάμεσα τους και τις Εμπειρίες που επιστρέφουν με πολύ καλύτερο τρόπο».
Όσον αφορά στα Icons, είπε ότι οι νέοι έλκονται από τέτοιες τις ιδέες ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης –TikTok ή Instagram– και πιστεύει ότι θα μπορούσαν να ξεπεράσουν την Google στην αναζήτηση για ταξίδια.
Διεθνώς, τα Icons κάνουν τη διαφορά, καθώς η Airbnb επιδιώκει να επεκταθεί σε περισσότερες αγορές.