Νέες ρυθμίσεις για την υποστήριξη των επιβατών που πλήττονται από “διαταραχές” στις πτήσεις

5

Οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να επανεξετάσουν την υποστήριξη που παρέχουν στους επιβάτες, οι οποίοι είναι “θύματα” διαταραχών των πτήσεων, σύμφωνα με επίσημη έκθεση για την κατάρρευση του συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στο Ην. Βασίλειο, τον Αύγουστο του 2023.

Περισσότεροι από 700.000 ταξιδιώτες επηρεάστηκαν, εκ των οποίων 300.000 άτομα από ακυρώσεις, 95.000 από καθυστερήσεις άνω των τριών ωρών και άλλοι 300.000 από μικρότερες καθυστερήσεις στις 28 Αυγούστου 2023.

Η τελική έκθεση της ανεξάρτητης επιθεώρησης σχετικά με τη βλάβη του συστήματος σχεδιασμού των πτήσεων της Εθνικής Υπηρεσίας Εναέριας Κυκλοφορίας (Nats) του Ην. Βασιλείου, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα, Πέμπτη 14 Νοεμβρίου, από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) της χώρας, περιλαμβάνει 34 συστάσεις για την Nats, τις αεροπορικές εταιρίες και τα αεροδρόμια, την CAA, καθώς και τη βρετανική κυβέρνηση. Ανάμεσα σε αυτές τις συστάσεις ξεχωρίζουν οι ακόλουθες:

· Η Nats πρέπει να επανεξετάσει τις ρυθμίσεις διαχείρισης των πόρων έκτακτης ανάγκης, καθώς και την παροχή έγκαιρης ενημέρωσης σε αεροπορικές εταιρίες και αεροδρόμια για πιθανές διαταραχές στις πτήσεις.

· Οι αεροπορικές εταιρίες και τα αεροδρόμια πρέπει να επανεξετάσουν την επάρκεια της υποστήριξης που παρέχεται στους επιβάτες κατά τη διάρκεια σημαντικών διαταραχών, ιδίως σε ευάλωτους επιβάτες και σε όσους ταξιδεύουν με παιδιά, και να αναπτύξουν μια τυποποιημένη δέσμη πληροφοριών για το επιβατικό κοινό κατά τη διάρκεια σημαντικών συμβάντων.

· Η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) πρέπει να επανεξετάσει το πλαίσιο κινήτρων που εφαρμόζει η Nats και να δημιουργήσει ένα συμβούλιο για τον τομέα των αερομεταφορών, με αντικείμενο τη διαχείριση σημαντικών συμβάντων.

· Η βρετανική κυβέρνηση οφείλει να εξετάσει το ενδεχόμενο νομοθετικής ρύθμισης ώστε να ευθυγραμμιστούν οι αρμοδιότητες της CAA για την επιβολή της νομοθεσίας για τους καταναλωτές με τους άλλους τομείς και να καταστεί υποχρεωτική η συμμετοχή στην Επιτροπή Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) για όλες τις αεροπορικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Nats έχει, ήδη, δηλώσει ότι έλαβε μέτρα για την αντιμετώπιση ορισμένων ζητημάτων που προέκυψαν από τη δική της εσωτερική έρευνα μετά το περιστατικό. Η ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών δεσμεύτηκε να δημοσιεύει περιοδικές ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο της εφαρμογής των υποδείξεων από το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων.

Ο πρόεδρος της ανεξάρτητης επιτροπής επανεξέτασης, Jeff Halliwell, δήλωσε ότι το περιστατικό της 28ης Αυγούστου 2023 αντιπροσώπευε μια “μεγάλη αποτυχία εκ μέρους του συστήματος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, η οποία προκάλεσε σημαντική δυσφορία σε περισσότερους από 700.000 επιβάτες, με συνέπεια οι αεροπορικές εταιρίες και τα αεροδρόμια να επιβαρυνθούν με σημαντικό κόστος”.

“Η έκθεσή μας διατυπώνει μια σειρά συστάσεων, με στόχο τη βελτίωση των λειτουργιών της Nats και, ακόμη πιο σημαντικό, τους τρόπους με τους οποίους ο τομέας των αερομεταφορών στο σύνολό του θα πρέπει να συνεργαστεί αποτελεσματικότερα για να διασφαλίσει ότι, σε περίπτωση που συμβεί και πάλι κάτι τέτοιο, οι επιβάτες θα έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση”, πρόσθεσε.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της CAA, Rob Bishton, δήλωσε: “Η τελική αυτή έκθεση εισέρχεται στην καρδιά του τι πήγε λάθος τον Αύγουστο του 2023 και διατυπώνει μια σειρά συστάσεων, που αφορούν ολόκληρο τον τομέα. Είναι ζωτικής σημασίας να αντλούμε διδάγματα από κάθε σημαντικό περιστατικό όπως αυτό. Θα ήθελα προσωπικά να ευχαριστήσω την επιτροπή για όλες τις προσπάθειές της να συντάξει μια εμπεριστατωμένη και ευρεία έκθεση, η οποία θα συμβάλει στη βελτίωση του αεροπορικού συστήματος του Ηνωμένου Βασιλείου για το μέλλον”.

Η Βρετανίδα υπουργός Μεταφορών, Louise Haigh, υποστήριξε ότι, η βλάβη στο σύστημα πληροφορικής της Nats πέρυσι ήταν ένα πρωτοφανές γεγονός, που όλοι εύχονται να μην ξανασυμβεί ποτέ. Και χαιρέτισε την τελική έκθεση και τις συστάσεις της για την ενίσχυση, όπως είπε, του τομέα και την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των επιβατών.

“Έχω πει και στο παρελθόν ότι θα είμαι η πρώτη επιβάτης και προτεραιότητά μου είναι να διασφαλίσω ότι όλοι οι επιβάτες θα αισθάνονται εμπιστοσύνη όταν πετούν, γι’ αυτό το υπουργείο μου θα επιδιώξει να εισαγάγει μεταρρυθμίσεις, όταν είναι δυνατόν, για να παρέχει στους ταξιδιώτες αεροπορικών μεταφορών το υψηλότερο δυνατό επίπεδο προστασίας”.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!