H τοπική κουζίνα και οι εμπειρίες είναι το πρώτο κριτήριο στην επιλογή προορισμού από τους Βρετανούς για το 2025, σύμφωνα με έρευνα της Travelzoo. Μάλιστα, το 75% των ταξιδιωτών θέλουν να δοκιμάσουν τοπικό φαγητό της περιοχής, στην οποία θα μείνουν.
Όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζεται, «η αξιοποίηση των αυθεντικών εμπειριών είναι το κλειδί για το 2025».
Μια δεύτερη σημαντική διαπίστωση της έρευνας είναι η συνεχιζόμενη αυξημένη ζήτηση για οικογενειακές διακοπές, που συγκεντρώνουν όλες τις γενιές της οικογένειας. Κατά τα φαινόμενα, επειδή ο πλούτος του Ηνωμένου Βασιλείου βρίσκεται στα χέρια των ατόμων άνω των 50 ετών, θα συνεχιστεί η ζήτηση για “ταξίδια πολλών γενεών” καθώς οι άνθρωποι αναζητούν «ποιοτικό οικογενειακό χρόνο».
Με βάση αυτό το εύρημα, η Travelzoo ενσωματώνει στις δραστηριότητες μάρκετινγκ τη διοργάνωση εκδηλώσεων “πολλών γενεών” μόνο για τα μέλη της.
Τα οικογενειακά ταξίδια πολλών γενεών είναι έκδηλα στις κρουαζιέρες, με το 28% των κρουαζιερών να συγκεντρώνουν άτομα του οικογενειακού κύκλου.
Η ανάπτυξη των ταξιδιών με τρένο είναι μια ακόμη σημαντική τάση στις ταξιδιωτικές προθέσεις των Βρετανών. Αυτό φαίνεται ιδιαίτερα στα ταξίδια φορέων, που έχουν ενσωματώσει το τρένο στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό τους.
«Το ταξίδι με τρένο θεωρείται ως ένας τρόπος αντιστάθμισης της ενοχής για την περιβαλλοντική επιβάρυνση όταν ταξιδεύουμε αεροπορικώς», σχολίασε ο γενικός διευθυντής του Ηνωμένου Βασιλείου της Travelzoo, James Clarke.
Τέλος, ένα ακόμη εύρημα της έρευνας είναι η τάση για ταξίδια εκτός τουριστικής αιχμής, που αναμένεται να συνεχισθεί και το 2025. Τα ταξίδια εκτός αιχμής είναι φτηνότερα, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να απολαύσει ο ταξιδιώτης δημοφιλείς προορισμούς χωρίς την πολυκοσμία του καλοκαιριού.