Αυτοί οι ταξιδιώτες οδηγούν τις αλλαγές στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία

3

Οι Ινδοί ταξιδιώτες αναδεικνύονται ως η δύναμη που οδηγεί τις αλλαγές με τη μεγαλύτερη επιρροή στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Αυτό αποκαλύπτει η μελέτη Changing Traveler Report 2025 της SiteMinder, που βασίστηκε σε δεδομένα από σε 14 βασικές τουριστικές αγορές.

  • Οι τουρίστες από την Ινδία μέσω των προτιμήσεων τους στο Διαδίκτυο και στους ιστότοπους αναδιαμορφώνουν τις προσδοκίες.
  • Τροφοδοτούν την άνοδο του «ταξιδιώτη τα πάντα», ενός νέου επισκέπτη που πρόκειται να συνδυάσει αναδυόμενες και παραδοσιακές συμπεριφορές το 2025.

Οι επισκέπτες έχουν αυξανόμενη επιρροή στη διαμονή τους και είναι σαφές ότι οι εξελισσόμενες ανάγκες τους είναι ευρείες και βαθιά συγκεκριμένες.
Και αυτό είναι που προσωποποιεί ο «ταξιδιώτης τα πάντα». Την ανάγκη να είναι ταυτόχρονα παρορμητικός και μελετημένος και να έχει σαφή απαίτηση για έλεγχο στις αποδράσεις του, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Η μελέτη αναδεικνύει τα πέντε βασικά σημεία που ζητούν οι Ινδοί ταξιδιώτες και οδηγούν τα ξενοδοχεία στην εξέλιξη.

Εμπειρία ηλεκτρονικής κράτησης

  • Για τις διαμονές τους το 2025, θα απαιτήσουν ψηφιακές εμπειρίες κορυφαίας κατηγορίας. Σχεδόν 2 στους 3 (65%) έχουν εγκαταλείψει μια διαδικτυακή κράτηση στο παρελθόν, φτάνοντας στο 80% μεταξύ της Gen Z (ηλικίας 18-27 ετών), διεθνώς.
  • Οι χρόνοι φόρτωσης ιστοτόπων (30%), οι περίπλοκες διαδικασίες πληρωμής (26%) και οι ανησυχίες για την ασφάλεια (25%) είναι οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν στην εγκατάλειψη του ιστότοπου.

Ψηφιακή διαχείριση παρουσίας και φήμης

  • Οι Ινδοί ταξιδιώτες βασίζονται στα διαδικτυακά φόρουμ (19%) και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (12%) για να ξεκινήσουν την αναζήτηση ξενοδοχείου.
  • Πλέον είναι επτά φορές πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν αυτά τα κανάλια παρά να αναζητήσουν συμβουλές για ξενοδοχεία από την οικογένεια ή φίλους (4%).

Στρατηγικές πώλησης δωματίων

  • Μόνο το 30% θα κάνει κράτηση για ένα Standard (βασικής ποιότητας) δωμάτιο το 2025, κατατάσσοντας τους μεταξύ των χαμηλότερων παγκοσμίως για βασικές επιλογές.
  • Ωστόσο, οι προτιμήσεις και οι ανάγκες του δωματίου τους εξελίσσονται γρήγορα. Σχεδόν 4 στους 5 (79%) είναι πλέον πιο πιθανό να αγοράσουν το δωμάτιο τους ως μέρος ταξιδιωτικού πακέτου.
  • Το 92% είναι ανοιχτό να πληρώσει περισσότερα για μια φιλική προς το περιβάλλον επιλογή (πάνω από το μέσο όρο).

Εκδηλώσεις και δυναμική τιμολόγηση

  • Με γνώμονα τις οικογενειακές γιορτές (51%) και τους γάμους (33%), το 89% είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν για μια εκδήλωση το 2025, σε σχέση με άλλους τουρίστες.
  • Η ισχυρή πλειονότητα (84%) υποστηρίζει ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να προσαρμόσουν τις τιμές τους σε περιόδους μεγαλύτερης κίνησης, με μόνο το 3% να αντιτίθεται σε αυτήν την ιδέα.

Μεγιστοποίηση εσόδων ανά επισκέπτη

  • Οι τουρίστες από τη χώρα της Νότιας Ασίας θα ηγηθούν όλων των ταξιδιωτών παγκοσμίως όσον αφορά τον χρόνο παραμονής τους στο ξενοδοχείο το 2025. Το 80% θα περάσει τον περισσότερο ή σημαντικό μέρος του χρόνου του στο ξενοδοχείο του.
  • Επιπλέον, το 74% σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για τη διαμονή του.
  • Το 44% θα αναζητήσει μαθήματα γιόγκα και το 40% μαθήματα μαγειρικής.

Όπως υπογραμμίζει ο Bradley Haines, περιφερειακός αντιπρόεδρος της SiteMinder Ασίας-Ειρηνικού (APAC), «τα δεδομένα μας επιβεβαιώνουν την ανάγκη για τεχνολογία που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός ολοένα και πιο πολύπλευρου ταξιδιώτη το επόμενο έτος.
Σε αυτό, κανείς δεν πιέζει την ξενοδοχειακή βιομηχανία να αλλάξει πιο γρήγορα από τον Ινδό τουρίστα».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!