Απεργία πείνας πραγματοποιούν επιβάτες κρουαζιέρας, μετά την τροποποίηση του ταξιδιού τους λόγω βλάβης σε μία από τις μηχανές του κρουαζιερόπλοιου.
Το πλοίο Diana, της Swan Hellenic, αναχώρησε από το Κέιπ Τάουν, στις 13 Νοεμβρίου, για μια κρουαζιέρα 20 διανυκτερεύσεων, με προορισμό την Ουσουάια, όπου θα βρίσκεται μέχρι τον Μάρτιο του 2025.
Το ηλικίας ενός έτους κρουαζιερόπλοιο επρόκειτο να αποπλεύσει για ένα ταξίδι τεσσάρων ημερών στην Ανταρκτική, αλλά οι 170 επιβάτες του, μεταξύ των οποίων περίπου 10 Βρετανοί, ενημερώθηκαν ότι η επίσκεψη στην Ανταρκτική θα έπρεπε να ακυρωθεί λόγω προβλήματος σε έναν ηλεκτροκινητήρα.
“Το πλοίο τώρα πλέει με 6 κόμβους (11km/h) προς την Ουσουάια και αναμένεται να φτάσει το Σάββατο”, αναφέρουν οι Times.
Μηχανικοί πρόκειται να επιβιβαστούν στην Ουσουάια για να επιδιορθώσουν τη βλάβη, πριν από την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρησή του.
Η Swan Hellenic προσέφερε στους επιβάτες -που έχουν πληρώσει μεταξύ 7.000 και 10.000 λιρών- επιστροφή χρημάτων σε ποσοστό 50% ή πίστωση 65% για μελλοντική κρουαζιέρα, καθώς και δωρεάν εκδρομές στην Ουσουάια μόλις το πλοίο δέσει, μέχρι να αναχωρήσουν, στις 3 Δεκεμβρίου.
Όμως, σύμφωνα με τους Times, ορισμένοι επιβάτες είναι δυσαρεστημένοι, συμπεριλαμβανομένης μιας μικρής ομάδας Ρώσων επιβατών, που έχουν ξεκινήσει απεργία πείνας και έχουν φωτογραφηθεί με πλακάτ, στα οποία αναγράφουν ότι που απαιτούν πλήρη επιστροφή χρημάτων. Έχουν, επίσης, αποστείλει σχετικές επιστολές στη ναυτιλιακή εταιρία.
Ένας επιβάτης δήλωσε στους Times ότι η εταιρία “πήρε τη σωστή απόφαση να μην ταξιδέψει”, ανέφερε, ωστόσο, ότι η κατάσταση διαχειρίστηκε “λανθασμένα”.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Swan Hellenic, Andrea Zito, δήλωσε στους Times ότι η εταιρία προσέφερε ένα “πολύ γενναιόδωρο πακέτο αποζημίωσης”, αλλά όπως είπε, ορισμένοι επιβάτες άσκησαν πίεση στον καπετάνιο και το ανώτερο πλήρωμα προκειμένου να λάβουν υψηλότερη αποζημίωση.
“Η αρχική ανησυχία έχει σε μεγάλο βαθμό υποχωρήσει. Ορισμένοι, λίγοι, επέλεξαν να κάνουν απεργία πείνας ως ένδειξη διαμαρτυρίας, κάτι που είναι μάλλον απογοητευτικό. Εργαζόμαστε για την ταχεία λήξη αυτής της δράσης. Η Swan Hellenic θα ήθελε να επαναλάβει ότι λυπούμαστε βαθύτατα που αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε το δρομολόγιο, λόγω των τεχνικών προβλημάτων με την κίνηση της προπέλας, και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας, οι οποίοι ανυπομονούσαν να γευτούν την εμπειρία της Ανταρκτικής”, κατέληξε η κα. Zito.