Πώς η ψηφιοποίηση φέρνει την επανάσταση στις παραλίες της Ιταλίας

5

Από τις 7.200 εγκαταστάσεις παραλίας της Ιταλίας, οι 2.500 έχουν ήδη υιοθετήσει ψηφιακές λύσεις για τη διαχείριση, ενώ 1.800 είχαν τουλάχιστον μία ηλεκτρονική κράτηση τη σεζόν 2024.

Πλέον στο 35% ανέρχονται οι παραλίες που έχουν χρησιμοποιήσει λογισμικό διαχείρισης, σε σύγκριση με 6% πριν από 4 χρόνια. Αυτό αποκαλύπτει έκθεση από το Παρατηρητήριο Ψηφιοποίησης Παραθαλάσσιου Τομέα της Spiagge, σε συνεργασία με την Ιταλική Ένωση Εμπορικών Επιμελητηρίων (Unioncamere).

Το περασμένο καλοκαίρι, το διαδικτυακό κανάλι για κρατήσεις έφτασε το 2% των καλοκαιρινών δαπανών παραλίας στην χώρα, με όγκο που ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ (11 φορές περισσότερο από ό,τι είχε υπολογιστεί το καλοκαίρι του 2020).

Αναλυτές στο Spiagge εκτιμούν ότι έως το 2026, πάνω από το 50% των ιταλικών παραλιών θα χρησιμοποιεί μια λύση διαχείρισης ιστού που αξιοποιεί προηγμένες δυνατότητες.
Αυτή η στροφή προς την ψηφιοποίηση θα ωφελήσει τόσο τους πελάτες -επιτρέποντας την ευκολότερη κράτηση πρόσθετων υπηρεσιών στις διακοπές- όσο και τους διαχειριστές, βελτιώνοντας τις στρατηγικές διαχείρισης δεδομένων και μάρκετινγκ.

Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα είναι ζωτικής σημασίας για τον μετασχηματισμό του κλάδου, δημιουργώντας πιο εξελιγμένες πλατφόρμες κρατήσεων που θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες μέσω chatbot και εικονικών βοηθών.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι η AI οδηγεί την ανάπτυξη καινοτόμων ταξιδιωτικών λύσεων για την τουριστική περίοδο του 2025.
Μεταξύ των κορυφαίων προτεραιοτήτων είναι ο σχεδιασμός προσαρμοσμένων ιστοσελίδων λευκής ετικέτας για παραλιακά θέρετρα και η δημιουργία στοχευμένων διαδικτυακών εκστρατειών μάρκετινγκ για τη βελτίωση της προβολής των εγκαταστάσεων.

Η διατήρηση μιας ισχυρής ψηφιακής ανάπτυξης είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση και τη διατήρηση νέων πελατών σε ένα τοπίο όπου 9 στους 10 τουρίστες κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους διαδικτυακά.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!