WTTC: Ποιες είναι οι βασικές προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες

6

Η τιμή και η ποιότητα παραμένουν οι κυρίαρχες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες, υπερτερώντας των παραμέτρων βιωσιμότητας.

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λένε ότι το κόστος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς, ενώ περίπου το 30% δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα.

Η αειφορία είναι πρωταρχικός παράγοντας μόνο για μια μικρή μειοψηφία, που κυμαίνεται από 11% έως 7%, ακόμη και μεταξύ των πιο περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένων ομάδων, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) που διεξήγαγε την έρευνα σε περισσότερους από 10.000 ερωτηθέντες.

«Η έλλειψη ορατότητας παραμένει επίσης σημαντικό εμπόδιο για την πρόοδο», ανέφερε το WTTC.

«Πάνω από το 10% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι δεν είχαν έκθεση σε μηνύματα ή πληροφορίες βιωσιμότητας μέσω καναλιού, συμπεριλαμβανομένων των mainstream μέσων ενημέρωσης, των κοινωνικών πλατφορμών ή των πρωτοβουλιών με γνώμονα την κοινότητα».

Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC Julia Simpson δήλωσε: «Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα, αλλά όταν αγοράζουν ταξίδια, το κόστος και η ποιότητα είναι βασιλιάδες.

«Οι πελάτες περιμένουν από τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν προσιτές βιώσιμες επιλογές. Αλλά πολλές εταιρείες WTTC εμπνέουν αλλαγές – είτε πρόκειται για την εκ νέου ανάπτυξη κοραλλιογενών υφάλων είτε για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Οι πελάτες αλληλεπιδρούν με επωνυμίες που έχουν ισχυρές αξίες.

«Με το να κλείνουμε το κενό του λόγου, όχι μόνο προστατεύουμε τον πλανήτη, αλλά διασφαλίζουμε πιο ικανοποιητικές εμπειρίες για τους πελάτες και ένα φωτεινότερο και πιο ανθεκτικό μέλλον για τον πλανήτη μας».

Η έκθεση συνιστά να επισημανθούν τα οικονομικά και προσωπικά οφέλη των βιώσιμων ταξιδιών, να διασφαλιστεί ότι οι φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές είναι απλές και βολικές για τους καταναλωτές και να εισαχθούν κλιμακωτά προγράμματα ανταμοιβής για την παροχή κινήτρων για δράση σε όλα τα επίπεδα.

«Το προσαρμοσμένο μάρκετινγκ που μιλάει άμεσα για τις αξίες και τις ανάγκες των μεμονωμένων καταναλωτών έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει σημαντικά τη δέσμευση σε διαφορετικά τμήματα», ανέφερε η WTTC.

«Ο σχεδιασμός μη βιώσιμων επιλογών για να καταστήσει τη βιωσιμότητα η προεπιλεγμένη επιλογή μπορεί να διευκολύνει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!