Τις απόψεις των ανώτερων στελεχών του τουρισμού σε 20 χώρες -από ταξιδιωτικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες και μεταφορές- σχετικά με την υιοθέτηση σε τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), τις επενδύσεις, την ετοιμότητα και την εξελισσόμενη δυναμική του εργατικού δυναμικού, αποκαλύπτει η έρευνα Pulse of Change 2025 της Accenture.

Το μήνυμα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) Νταβός 2025, είναι σαφές: Το 2025 θα είναι μία χρονιά με αυξημένες επενδύσεις ΑΙ σε ταξίδια και τουρισμό.

Αναμενόμενες αλλαγές και επενδύσεις

  • Σε σύγκριση με την αλλαγή που σημειώθηκε το 2024, το 74% των ηγετών της ταξιδιωτικής βιομηχανίας αναμένει υψηλότερο επίπεδο αλλαγής το 2025.
  • Το 87% σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις του σε γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI), με το 21% να στοχεύει σε σημαντική άνοδο (20% ή περισσότερο).

Οι επένδυσης στη GenAI

Οι ηγέτες του ταξιδιωτικού κλάδου έχουν 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν τις επενδύσεις σε GenAI για να αξιοποιήσουν τις εξελίξεις στην τεχνολογία (25%) σε σύγκριση με τη βελτίωση των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού (8%).

  • Το 25% καθοδηγείται από την επιθυμία να αξιοποιήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις.
  • Το 21% παρακινείται από την ανάγκη διατήρησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Προκλήσεις και ετοιμότητα

  • H πιο σημαντική πρόκληση είναι ο περιορισμός με την υποδομή δεδομένων ή τεχνολογίας, που επηρεάζει το 31%.
  • Παρά αυτές τις προκλήσεις, το 82% βλέπei τώρα μεγαλύτερες δυνατότητες επιχειρηματικού αντίκτυπου από την εμπειρία του με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη πέρυσι.

Ετοιμότητα εργατικού δυναμικού

  • Το 94% δήλωσε ότι οι εταιρείες τους έχουν αναθεωρήσει τις στρατηγικές ταλέντων για να αντιμετωπίσουν τις εξελίξεις στην οικονομία της τεχνητής νοημοσύνης, όπως η Gen AI.
  • Το 95% πιστεύει ότι το εργατικό τους δυναμικό έχει τη βασική εκπαίδευση που απαιτείται για να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά αυτές τις τεχνολογίες, με προγράμματα κατάρτισης που καλύπτουν βασικές έννοιες, διαχείριση κινδύνου και χρήση εργαλείων ΑΙ.

Ανάπτυξη και αντίκτυπος

  • Για φέτος, το 57% στις ταξιδιωτικές εταιρείες θα έχει παραγωγικές λύσεις ΑΙ στην παραγωγή και σε κλίμακα.
  • Οι τομείς εστίασης για αυτές τις επενδύσεις περιλαμβάνουν πληροφορική (55%), μηχανική, κατασκευή και παραγωγή (33%), εξυπηρέτηση πελατών (29%) και βιωσιμότητα (34%).
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!