Sojern: Οι κυρίαρχες τάσεις στο τουριστικό μάρκετινγκ προορισμών

4

Tο 85% των οργανισμών διαχείρισης προορισμών (DMO’s) διατηρούν ή αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους για ψηφιακή διαφήμιση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Αυτό υπογραμμίζει η τελευταία έκθεση της Sojern, “State of Destination Marketing 2025”.

  • Tο 63% χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (AI) αυτήν τη στιγμή, ενώ στρέφεται προς δυναμικές 12μηνες καμπάνιες έναντι των παραδοσιακών εποχιακών.
  • Παρά αυτές προκλήσεις, η ανθεκτικότητα της ψηφιακής διαφήμισης είναι εμφανής, με το 83% να επικεντρώνονται στη διαφήμιση μέσω προγραμματισμού.

Χρήση της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στο μάρκετινγκ προορισμού όσον αφορά την υιοθέτηση τεχνολογίας.

  • Το 63% των DMO’s χρησιμοποιεί AI για τη δημιουργία περιεχομένου.
  • Μόνο το 28% την χρησιμοποιεί για ανάλυση δεδομένων.

Αυτό υπογραμμίζει μια σημαντική ευκαιρία για τους οργανισμούς διαχείρισης προορισμών να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για πιο διορατική ανάλυση δεδομένων και λήψη αποφάσεων.

Αλλαγή στις στρατηγικές καμπάνιας

  • Το 52% των DMO’s να προτιμούν τις συνεχείς καμπάνιες έναντι των παραδοσιακών εποχιακών. Αυτή η αλλαγή καθοδηγείται από τη βελτιωμένη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας που προσφέρουν αυτές οι καμπάνιες.
  • Ωστόσο, παρά αυτές τις εξελίξεις, μόνο το 15% εξ αυτών χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνικές εξατομίκευσης για προσαρμογές καναλιών σε πραγματικό χρόνο.

Τι συμβαίνει με τα data

Τα δεδομένα παραμένουν ένα ισχυρό εργαλείο για τους DMO’s, αν και η αποτελεσματική χρήση τους μπορεί να είναι δύσκολη.

  • Περισσότεροι από τους μισούς DMO’s (51%) παραδέχονται ότι η ανάλυση δεδομένων είναι ένα σημαντικό εμπόδιο.
  • Το 45% αγωνίζεται να μετατρέψει αυτά τα δεδομένα σε δραστικές στρατηγικές.

Marketing

Όσον αφορά στη συνεργασία μάρκετινγκ, το co-op marketing αυξάνεται, ειδικά στην Ευρώπη, όπου η συμμετοχή έχει αυξηθεί 16% από έτος σε έτος.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν το κυρίαρχο κανάλι για τους DMO’s, οι αναδυόμενες μορφές, όπως η συνδεδεμένη τηλεόραση και το βίντεο σύντομης μορφής, κερδίζουν έδαφος.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!