ΕΡΕΥΝΑ: Η υιοθέτηση της AI βασική τάση στα ταξίδια τη μετα-πανδημική εποχή

16
Businessman use artificial intelligence AI technology for enhanced work efficiency data analysis and efficient tools, Unlocking work potential with AI solutions chatbot help solve work problems.

Η άνοδος των εξατομικευμένων ταξιδιών με βάση την τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει χαρακτηριστεί ως βασική τάση,που θα διαμορφώσει τον κλάδο των ταξιδιων και του τουρισμού την επόμενη πενταετία, όπως αποκάλυψε το διαδικτυακό, τουριστικό γραφείο (OTA) , καθώς συμπληρώθηκαν πέντε χρόνια από το πρώτο lockdown, που επέβαλε η πανδημία του Covid – 19.

Η κορυφαία, ευρωπαϊκή πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων, η οποία ισχυρίζεται ότι διαχειρίζεται έξι δισεκατομμύρια προβλέψεις καθημερινά για να προσφέρει εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές “αγκαλιάζουν” ενεργά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, με σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν την AI για εργασίες που σχετίζονται με τα ταξίδια, όπως ο σχεδιασμός δρομολογίων, οι κρατήσεις και οι συστάσεις.

Η υιοθέτηση είναι ακόμη μεγαλύτερη μεταξύ της Gen Z, με σχεδόν εννέα στους 10 να βασίζονται στην AI για τον εξορθολογισμό των ταξιδιωτικών τους εμπειριών.

“Καθώς η AI συνεχίζει να κάνει τον προγραμματισμό ταξιδιών πιο γρήγορο και αποτελεσματικό, ο ρόλος της θα διευρυνθεί, προσφέροντας υπερ-προσωποποιημένες εμπειρίες, που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι εξερευνούν, κάνουν κρατήσεις και ταξιδεύουν”, ανέφερε η εταιρία.

“Η πανδημία ενίσχυσε την αξία της προσαρμοστικότητας, καθιστώντας την ευελιξία κορυφαία προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες. Σε απάντηση, πολιτικές όπως η «ακύρωση για οποιονδήποτε λόγο», που προσφέρουν ευρύτερη προστασία από την παραδοσιακή κάλυψη, εκτιμώνται όλο και περισσότερο από τους καταναλωτές. Επιπλέον, τα εργαλεία δέσμευσης τιμών κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα, εξασφαλίζοντας στους ταξιδιώτες ψυχική ηρεμία κατά την οριστικοποίηση των σχεδίων τους και περιορίζοντας το άγχος των κρατήσεων. Πέρα από την ευελιξία, οι ευρύτερες επιλογές και η πρόσβαση σε μια παγκόσμια αγορά είναι πλέον απαραίτητες”, σημείωσε το eDreams.

Εν τω μεταξύ, τουλάχιστον ένα εκατομμύριο ταξιδιώτες αναμένεται να προστεθούν στα επτά εκατομμύρια που έχουν ήδη εγγραφεί σε ταξιδιωτικές, συνδρομητικές υπηρεσίες μόνο μέσα στο επόμενο έτος, “ένα σαφές σημάδι ότι τα ευέλικτα, βασισμένα σε μέλη ταξίδια αναδιαμορφώνουν τον κλάδο”.

Οι μουσικές και αθλητικές εκδηλώσεις αναδιαμορφώνουν επίσης τα ταξιδιωτικά πρότυπα και συμβάλλουν στην αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης το 2025.

Ο επικεφαλής ταξιδιωτικός υπεύθυνος του OTA, Pablo Caspers, δήλωσε: “Πριν από πέντε χρόνια, τα παγκόσμια ταξίδια σταμάτησαν προσωρινά -ένα εξαιρετικό γεγονός μετά από χρόνια συνεχούς και εκθετικής ανάπτυξης. Από τότε, ο κλάδος όχι μόνο ανέκαμψε, αλλά και ακμάζει και πάλι. Η ανάλυσή μας αποκαλύπτει διαρκείς αλλαγές στη συμπεριφορά, υπογραμμίζοντας την προσαρμοστικότητα και τη δύναμη των ταξιδιών. Μετά την επίτευξη αριθμού ρεκόρ επιβατών και μεγέθους αγοράς 1,5 τρισεκατομμυρίων ευρώ το 2024, τα παγκόσμια ταξίδια είναι σε θέση να συνεχίσουν την επιτυχία τους το 2025”.

Και πρόσθεσε: “Τα στοιχεία μας αναδεικνύουν διαρκείς αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών, με αρκετές βασικές τάσεις να έχουν εδραιωθεί. «Τα ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν κορυφαία παγκόσμια προτεραιότητα, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να τα προτάσσουν, έναντι άλλων διακριτικών δαπανών, με γνώμονα την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια με συναρπαστικές εμπειρίες. Η άνοδος του μουσικού και αθλητικού τουρισμού αποτελεί παράδειγμα αυτής της αλλαγής, καθώς οι οπαδοί ταξιδεύουν σε διάφορες χώρες για να δουν ζωντανά τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες ή τις ομάδες τους, ενισχύοντας τη βαθιά σύνδεση μεταξύ ταξιδιού και κοινών πολιτιστικών στιγμών”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι ταξιδιώτες προτιμούν μικρότερα και συχνότερα ταξίδια από τις εκτεταμένες διακοπές, επιτρέποντας έτσι ευρύτερες εξερευνήσεις.

“Αυτές οι τάσεις υπογραμμίζουν την εντυπωσιακή προσαρμοστικότητα του τομέα, τον τεχνολογικό μετασχηματισμό και την επίμονη επιθυμία των ταξιδιωτών να ανακαλύψουν και να γνωρίσουν τον κόσμο”, κατέληξε ο κ. .

Πηγή: Money Tourism

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!