Δύο νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη για την IHG | Επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα

12

Η IHG Hotels & Resorts εντάσσει στο portfolio της δύο νέα πολυτελή και lifestyle ακίνητα στο νησί της Κρήτης, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα, τα ξενοδοχεία The Chania Hotel Crete, Vignette Collection και Kimpton La Mer Crete που πρόκειται να ανοίξουν το 2025 και το 2026 αντίστοιχα, σηματοδοτούν το ντεμπούτο και των δύο brands στην Ελλάδα και αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής συνεργασίας με τον Gelasakis Group. Το The Chania Hotel Crete βρίσκεται στην καρδιά των Χανίων και θα ενταχθεί στη συλλογή Vignette Collection της IHG. Το ξενοδοχείο θα διαθέτει 39 δωμάτια, μπαρ στον τελευταίο όροφο, εστιατόριο και κέντρο ευεξίας με πισίνα στον τελευταίο όροφο.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε το ντεμπούτο μας με δύο από τις μάρκες πολυτελείας και lifestyle στην Ελλάδα μαζί με τους νέους μας συνεργάτες στον Όμιλο Γελασάκη. Τα Χανιά αναδεικνύονται σε έναν από τους πιο περιζήτητους ελληνικούς προορισμούς για τους ταξιδιώτες υψηλού επιπέδου και η προσθήκη των Vignette Collection και Kimpton στα υπάρχοντα ακίνητα InterContinental και στον αγωγό Six Senses Megalonisos στην Ελλάδα, θα εδραιώσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο πολυτελείας και lifestyle στη χώρα. «Το χαρτοφυλάκιό μας για την πολυτέλεια και τον τρόπο ζωής έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να αριθμεί πλέον πάνω από 900 ανοικτά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία παγκοσμίως, τα οποία υποστηρίζονται από τα ισχυρά παγκόσμια επιχειρηματικά μας συστήματα. Η συνεχής ανάπτυξή μας οφείλεται στην αυξανόμενη όρεξη των καταναλωτών για τα εμπορικά μας σήματα σε βασικούς προορισμούς και στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών μας στην τεχνογνωσία και τη φήμη μας. Ανυπομονώ να επισκεφθώ και τα δύο ακίνητα και να καλωσορίσω τους επισκέπτες σε αυτή την υπέροχη τοποθεσία». – (κα) Willemijn Geels, Αντιπρόεδρος, Ανάπτυξη, Ευρώπη, IHG Hotels & Resorts

Τοποθετημένο στην παραλία μεταξύ Χανίων και Ρεθύμνου, το Kimpton La Mer Crete θα εισαγάγει το boutique lifestyle brand της IHG στην περιοχή. Το θέρετρο θα προσφέρει 76 δωμάτια, άμεση πρόσβαση στην παραλία της Γεωργιούπολης, δύο εστιατόρια και ένα κέντρο σπα με παραθαλάσσια εσωτερική πισίνα.

Αυτά τα νέα ανοίγματα θα προστεθούν στο InterContinental Crete, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2024, καθιστώντας την Κρήτη βασικό προορισμό για το διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο πολυτελείας και lifestyle της IHG. Η IHG λειτουργεί σήμερα πέντε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και έχει επιπλέον ακίνητα υπό ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων δύο Six Senses resorts, υπογραμμίζοντας τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην αγορά.

«Με τα αρχαία, τον γαλάζιο ουρανό και τις ατελείωτες ακτές της, η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό στην Ευρώπη, προσελκύοντας ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Κατά συνέπεια, είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την IHG Hotels & Resorts για να φέρουμε δύο από τα παγκοσμίου φήμης εμπορικά σήματά της στη χώρα και να προσφέρουμε στους επισκέπτες δύο διαφορετικές προσφορές πολυτέλειας και τρόπου ζωής. Πιστεύουμε ότι η υπάρχουσα εμπειρία της IHG στην αγορά και η παγκόσμια επιχείρηση θα είναι ανεκτίμητη για να συμβάλει στην αύξηση των επιδόσεων και στην επίτευξη υψηλών αποδόσεων και στα δύο ακίνητα». – (κ.) Αντώνης Γελασάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Travel & Hospitality Divisions, Όμιλος Γελασάκη.

Η Vignette Collection περιλαμβάνει πλέον 20 ανοιχτά ξενοδοχεία και 35 σε εξέλιξη σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ η Kimpton συνεχίζει να αναπτύσσεται ως πρωτοπόρος των boutique πολυτελών εμπειριών. Και οι δύο μάρκες θα επωφεληθούν από το παγκόσμιο δίκτυο και το πρόγραμμα επιβράβευσης της IHG, IHG One Rewards, προσφέροντας στους επισκέπτες εξατομικευμένες διαμονές με τοπική αυθεντικότητα και διεθνή πρότυπα.

Πηγή: Money Tourism

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!