H σωστή χρήση της τεχνολογίας και η κατάλληλη στρατηγική μπορούν να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να κεφαλαιοποιήσουν την απόλυτη τάση στα σύγχρονα ταξίδια, τη γαστρονομία, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της BookingTek, Matthew Stubbs σε άρθρο του στο hospitality net.

Την τελευταία 5ετία, τα γεύματα στους προορισμούς έχουν γίνει ζητούμενο στις καθημερινές ζωές των ανθρώπων, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ και τον Καναδά, με μεγάλη αύξηση της ζήτησης για τοπικά, καθημερινά εστιατόρια. Αυτή η προτίμηση για εμπειρίες από τοπικά εστιατόρια και αυθόρμητες επιλογές γαστρονομίας έχουν επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται και οι γαστρονομικές επιλογές στις διακοπές.

Οι Millennials πιστεύουν ότι τα γεύματα σε εστιατόριο παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμπειρία διακοπών και, σύμφωνα με έρευνα της Topdeck Travel, το 98% των νέων ανθρώπων θεωρούν την τοπική κουζίνα πολύ σημαντικό στοιχείο των διακοπών. 

Οι κινέζοι ταξιδιώτες, οι οποίοι αποτελούν όλο και σημαντικότερο στόχο των ξενοδοχείων παγκοσμίως, αναφέρουν επίσης ότι η τοπική κουζίνα αποτελεί σημαντικό στοιχείο των διακοπών τους.

Έρευνα της Hotels.com έδειξε ότι οι κινέζοι ταξιδιώτες θεωρούν την κουζίνα τον τρίτο σημαντικότερο παράγοντα στην επιλογή προορισμού μετά την ασφάλεια και στα ιστορικά αξιοθέατα. Τέταρτο σημείο ενδιαφέροντος ήταν για αυτούς τα ψώνια.

Ο κ. Stubbs εκτιμά ότι η γαστρονομία αποτελεί για τα ξενοδοχεία έναν ελκυστικό τρόπο να αυξήσουν τα έσοδά τους τόσο από ντόπιους όσο και από ξένους επισκέπτες τους.

Τα τοπικά εστιατόρια αλλά και οι υπηρεσίες online κράτησης τραπεζιού βρίσκονται σε μεγάλη ακμή και οι ξενοδόχοι θα έπρεπε εκμεταλλευόμενοι την τάση αυτή των καταναλωτών, να προσελκύουν τους επισκέπτες στα δικά τους εστιατόρια προκειμένου να μεγιστοποιούν τα έσοδά τους.

Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν ηδη δράσει προς αυτή την κατεύθυνση, εισάγοντας εμπειρίες από την τοπική γαστρονομία ή διερευνούν συνεργασίες προκειμένου να λανσάρει ένα τέτοιο κόνσεπτ.

Τα εστιατόρια ξενοδοχείων θα μπορούσαν να κεφαλαιοποιήσουν την τάση αυτή τη στιγμή ενσωματώνοντας τεχνολογία online κρατήσεων σε εστιατόριο, η οποία θα ενίσχυε τις κρατήσεις τους γρήγορα και οικονομικά. Πολύ λίγα ξενοδοχεία προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες.

Πολλά ξενοδοχεία δεν διαθέτουν ακόμα την τεχνολογία που είναι εξαιρετικά διαδεδομένη στις καλές εμπειρίες εστιατορίου, όπως τα συστήματα διαχείρισης που διευκολύνουν την εξατομίκευση της υπηρεσίας παράδοσης των γευμάτων. Ο κ. Stubbs πιστεύει ότι τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αποκτήσουν την κατάλληλη τεχνολογία το συντομότερο δυνατό.

Ωστόσο εφιστά την προσοχή στους ξενοδόχους καθώς οι online κρατήσεις με ενδιάμεσο μπορεί να φαίνεται η καλύτερη λύση, αλλά μπορεί να κοστίσει περισσότερα μακροπρόθεσμα.

Η τακτική αυτή προσφέρει στον ενδιάμεσο τη δυνατότητα να κτίσει μια βάση δεδομένων με πελάτες, με τις προτιμήσεις και τα στοιχεία τους, την οποία χρησιμοποιεί στο μέλλον για σκοπούς marketing. Ωστόσο, όταν οι πελάτες εξοικειωθούν με τις ιστοσελίδες-ενδιάμεσους για να πραγματοποιούν κρατήσεις, γινεται όλο και πιο δύσκολη η ανάκτησή τους και η διασφάλιση των άμεσων κρατήσεων.

Για το λόγο αυτό, οι διευθυντές των εστιατορίων σε ξενοδοχεία, σύμφωνα με τον Stubbs, πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά όλες τις εναλλακτικές και να δώσουν προτεραιότητα στο δικό τους άμεσο σύστημα κράτησης τραπεζιού.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις